Podwójne zwycięstwo Opus B Brand Design! Pentawards 2017 przyznane
Opus B Brand Design został laureatem jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie projektowania opakowań – Pentawards. W tym roku agencja zdobyła aż dwie statuetki – złotą i srebrną, jest zarazem jedyną polską firmą nagrodzoną w konkursie.
Nagrody
2017-09-25, 09:11
Zapraszamy na przegląd portfolio See&Say!
V edycja przeglądu portfolio See&Say odbędzie się już 18 listopada. Wśród ekspertów również Paweł Frej, nasz Brand Design Director.
O nas
2017-09-21, 14:01
Zapakować idee – Opus B Brand Design na Łódź Design Festival
Już niedługo kolejna edycja Łódź Design Festival. Wśród tegorocznych prelegentów również eksperci Opus B Brand Design. Zapraszamy do Łodzi!
O nas
2017-08-23, 10:27
Opus B Brand Design zdobywcą „Oscara designu”!
Prestiżowe nagrody Red Dot Award: Communication Design 2017 zostały przyznane. Uznani na świecie eksperci docenili współpracę projektantów Opus B Brand Design z Miastem Kraków. To spektakularny sukces przygotowanego przez agencję projektu systemu identyfikacji wizualnej miasta.
Nagrody
2017-08-21, 09:13
Opus B dla Żatecky Svetly Lezak
Zespół Opus B Brand Design autorem projektu opakowania nowej marki w portfolio Carslberg – piwa Żatecky Svetly Lezak.
Portfolio
2017-07-14, 15:33
„Nagie opakowania” dla Kolastyny
Opus B odpowiada za redesign marki Kolastyna. Działania objęły odświeżenie graficzne opakowań samoopalaczy.
Portfolio
2017-07-07, 10:50
Domowy charakter marki Delecta
Zespół Opus B Brand Design przygotował rebranding marki Delecta, obejmujący całe jej portfolio.
Portfolio
2017-06-26, 16:27
Opus B i Manhattan – razem w amerykańskim stylu
Zespół Brand Design Opus B stworzył kreację dla nowej linii lodów Manhattan – Specialities.
Portfolio
2017-05-10, 14:06
Opus B zdobywa The Dieline Award 2017!
Koncept i projekty opakowań SLOW otrzymały brązowe trofeum The Dieline 2017 – w najbardziej prestiżowym konkursie branży opakowaniowej na świecie.
Nagrody
2017-05-04, 09:09
Szelmowski Kaktus od Nestle w realizacji Opus B dla Froneri
Zespół Brand Design Opus B zaprojektował opakowanie dla najnowszego produktu Froneri – wyjątkowego lodowego rożka Kaktus.
Portfolio
2017-04-27, 09:21
Brand Design Opus B z dwiema prestiżowymi nagrodami w 2016 roku
Koncept LIVE LONG święci tryumfy w międzynarodowych konkursach. W 2016 roku zdobył dwie nagrody – brązowe trofeum Pentawards oraz Red Dot Award 2016 w kategorii Design Concept.
Nagrody
2017-03-10, 12:27
Opus B przygotuje identyfikację wizualną Miasta Krakowa
Agencja Opus B została wyłoniona na podstawie zapytania ofertowego do przygotowania systemu identyfikacji wizualnej Miasta Krakowa.
Portfolio
2017-03-07, 14:29
Stworzyliśmy DOBRY WZÓR dla Agaty
Stworzona przez Opus B identyfikacja wizualna dla marki Agata została doceniona przez ekspertów w finale konkursu Dobry Wzór 2016.
Nagrody
2016-10-20, 17:18
Mamy kolejną nagrodę! Pentawards 2016
Po sukcesie konceptu LIVE LONG w konkursie Red Dot przyszedł czas na kolejne wyróżnienie! Koncept i projekty opakowań Live Long otrzymały brązowe trofeum Pentaward 2016 – w najbardziej prestiżowym konkursie branży opakowaniowej na świecie.
Nagrody
2016-09-23, 13:06
Opus B zdobywa Red Dot Award: Design Concept 2016
Podczas odbywającej się w Singapurze The Red Dot Design Award Ceremony ogłoszono laureatów największego na świecie i najbardziej cenionego konkursu w branży wzornictwa przemysłowego. Red Dot Award 2016 w kategorii Design Concept zdobył projekt LIVE LONG autorstwa Opus B....
Nagrody
2016-09-22, 15:00
Żarłaki od Konspolu zachęcą dzieci do jedzenia wędlin
Na sklepowych półkach pojawiła się nowa linia wędlin dla dzieci pod nazwą Żarłaki. To kolejna marka w portfolio produktowym Konspolu. Stworzenie konceptu nowej linii oraz designu opakowań powierzono agencji reklamowej Opus B, z którą marka Konspol współpracuje przy redes...
Portfolio
2016-04-11, 15:46
Kreujemy Kurnik – sieć sklepów patronackich Konspol
W Grodzisku Mazowieckim uruchomiono pierwszy z nowo powstającej sieci sklepów patronackich firmy Konspol. Opus B odpowiada za identyfikację wizualną nowego przedsięwzięcia producenta mięs i wędlin z kurczaka.
Portfolio
2016-03-24, 12:48
Produkty Mieszko pod silną marką parasolową
Powiększające się portfolio produktowe oraz szereg brandów w ramach głównej marki to dwa powody, dla których Mieszko zdecydował się na rebranding. Efektem zmiany jest nowa architektura marki oraz layout opakowań.
Portfolio
2016-02-12, 11:44
3 miasta w limitowanej edycji marki Wyborowa
Wystartowała kampania „3 Cities” promująca limitowaną kolekcję marki Wyborowa. Ekskluzywną edycję sygnuje Radzimir Dębski. Za koncept kreatywny współpracy z kompozytorem oraz projekt opakowań limitowanej kolekcji odpowiada agencja Opus B.
Portfolio
2016-02-08, 17:03
Opus B Brand Design zmienia markę Agata
Po co prężnie rozwijającej się sieci salonów meblowych rebranding?
Portfolio
2015-11-23, 11:57