Stworzyliśmy DOBRY WZÓR dla Agaty
Stworzona przez Opus B identyfikacja wizualna dla marki Agata została doceniona przez ekspertów w finale konkursu Dobry Wzór 2016.
2016-10-20, 17:18

Rebranding marki Agata został laureatem w konkursie Dobry Wzór 2016, w którym środowisko projektantów i przedsiębiorców nagradza najlepsze produkty i usługi za wzornictwo. W konkursie doceniono nowe logo i identyfikację wizualną dla sieci salonów meblowych naszego klienta i przyznano "Nagrodę Dobry Wzór 2016 w sferze grafiki użytkowej i opakowań". "Najbardziej cieszy nas fakt, że nasza nowa komunikacja jest nie tylko atrakcyjna graficznie, ale została doceniona także jej forma" -  mówi Marek Gonsior, Dyrektor ds. Marketingu, Agata S.A.

W opinii ekspertów dzięki nowej identyfikacji osiągnięto efekt odświeżenia i zdecydowanie większej siły przekazu marki. "Obrazkowa symbolika nowej komunikacji jest z jednej strony nasycona treścią, a z drugiej prosta i zabawna, ale nie infantylna, nowoczesna i czytelna dla starszych grup wiekowych. Spojrzenie na całość grafiki identyfikacji daje odczucie zrównoważenia wszystkich elementów decydujących o jakości komunikacji i rozpoznawalności wizerunku firmy" - czytamy w uzasadnieniu jury. 

Dobry Wzór to konkurs organizowany przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego. W tym roku do konkursu zgłoszono aż 222 produkty i usługi w dziewięciu kategoriach. Laureatów konkursu ogłoszono 20 października.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.