Szelmowski Kaktus od Nestle w realizacji Opus B dla Froneri
Zespół Brand Design Opus B zaprojektował opakowanie dla najnowszego produktu Froneri – wyjątkowego lodowego rożka Kaktus.
2017-04-27, 09:21

Kaktus to marka, która już kilka lat temu zdobyła serca Polaków, wciąż nie wyczerpując swojego potencjału. Portfolio regularnie uzupełniane jest o nowe smaki, jednak tym razem Kaktus diametralnie zmienił swój wygląd – teraz dostępny jest w nowym wydaniu – jako Kaktus rożek!

Taka zmiana potrzebowała wyjątkowego opakowania, które miało podkreślić charakter Kaktusa i zachęcić do spróbowania go w zupełnie nowej, nieznanej dotąd odsłonie.  Zadaniem zespołu Brand Design Opus B było zaprojektowanie opakowania, które łączyłoby w sobie charakter produktu – pełen humoru i zabawy oraz podkreślało kluczowy atrybut, jakim jest zielony wafel.

„Naszym założeniem było znalezienie optymalnej formy graficznej, która odda wyjątkowe połączenie smaków – słodkiego i kwaśnego. Stworzyliśmy bohatera, który jest pełen humoru, jednak skory do figli. Świadczy o tym spersonalizowane opakowanie, na którym kaktusowy bohater uśmiecha się do nas szelmowsko” – tłumaczy Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B.

Zielone opakowanie to zapowiedź dużej innowacji, jaką jest wafel w tym samym kolorze, natomiast przeźroczyste wieczko zdradza kolorową i smaczną zawartość. Projekt opakowania w perfekcyjny sposób podkreśla wyjątkowy charakter nowego wariantu Kaktusa, który ponadto wyróżnia się nietuzinkowym wyglądem i smakiem spośród innych rożków lodowych dostępnych na rynku.


Najnowszy Kaktus rożek

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.