Opus B zdobywa The Dieline Award 2017!
Koncept i projekty opakowań SLOW otrzymały brązowe trofeum The Dieline 2017 – w najbardziej prestiżowym konkursie branży opakowaniowej na świecie.
2017-05-04, 09:09

SLOW to autorski projekt zespołu Brand Design Opus B, który w tegorocznym konkursie The Dieline Awards zdobył trzecią nagrodę w kategorii Concept.

Konkurs, którego rezultaty ogłoszono 2 maja w Chicago, jest jedną z najważniejszych imprez w branży designu opakowań. W tym roku organizatorzy otrzymali ponad 1600 zgłoszeń z całego świata w 24 kategoriach. W skład jury konkursu wchodziło 19 ekspertów z branży projektantów opakowań.

„Filozofia konkursu skupia się na aspekcie wyjątkowości opakowań, często mocno odbiegających od  mainstreamu, dlatego tym bardziej cieszy fakt docenienia przez jury naszego wyjątkowego konceptu, który niewątpliwie prowokuje nowy rytuał spożywania napoju” – mówi Paweł Frej, Brand Design Director Opus B.

W duchu slow

SLOW to koncept wyciszającego napoju, antyenergetyka. Zamysłem autorów było stworzenie opakowania, które będzie skłaniało konsumentów do nowego rytuału spożywania produktu. To nie sam napój i jego receptura miały spowalniać użytkownika, ale opakowanie, które stworzyło pretekst do złapania chwili dla siebie. Projekt szklanej butelki o wąskiej szyjce zapewnił powolne dozowanie płynu do naczynia, dzięki czemu spożywający napój zatrzyma się, weźmie głęboki oddech i zamanifestuje w duchu slow.

„Przygotowując opakowanie, w formie dwupaku, nawiązaliśmy do klepsydry, symbolu upływającego czasu. Poprzez przekręcenie pierścienia znajdującego się na środku opakowania, można otrzymać dwie niezależne, zamknięte butelki i podzielić się z kimś innym slow, czyli tym, co najcenniejsze – czasem” – tłumaczy Paweł Frej.

The Dieline Awards

The Dieline to absolutny światowy autorytet w dziedzinie projektowania opakowań. Organizatorzy konkursu doskonale uświadamiają sobie ogromną wartość, jaka leży w dobrze zaprojektowanym opakowaniu produktu. Podkreślają fakt, iż to właśnie opakowanie informuje o sukcesie marki. Od 8 lat w konkursie biorą udział indywidualni designerzy, studia projektowe, agencje brand designu i producenci z całego świata.

TheDieline.com jest najczęściej odwiedzaną stroną internetową dotyczącą packaging design. Stworzona platforma, to miejsce, w którym społeczność może wymieniać poglądy na temat różnorodnych projektów, informować o trendach i inspirować projektantów oraz same marki, wyznaczając tym samym najwyższe standardy w packaging design.

To już kolejny międzynarodowy konkurs, w jakim projektanci Brand Design Opus B zostali docenieni przez jury. W 2016 roku zespół otrzymał nagrody Red Dot oraz Pentawards.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.