Opus B Brand Design zmienia markę Agata
Po co prężnie rozwijającej się sieci salonów meblowych rebranding?
2015-11-23, 11:57

Odpowiedź jest prosta! Po pierwsze, aby odświeżyć i odmłodzić identyfikację marki oraz pokazać w nowym brandingu nowoczesny standard wielkopowierzchniowych salonów. Po drugie – zakomunikować klientom, że nowa marka Agata, to nie tylko bogata oferta mebli, ale także dodatków i artykułów wyposażenia wnętrz.

Wprowadzenie marki Agata Meble na nowe tory poprzedziło systematyczne rozszerzanie oferty o nowe produkty i inspiracje w obszarze aranżacji wnętrz oraz ułatwienie klientom procesu zakupu. Proces zmian rozpoczął się od skrócenia nazwy – salony sieci w całym kraju zmieniają się, aby od tej pory funkcjonować pod nowym szyldem Agata.

Nowa nazwa otworzyła markę na nowe wyzwania, a także stworzyła potrzebę wykreowania bardziej nowoczesnego logo i identyfikacji wizualnej sieci salonów. Agencja Opus B Brand Design tworząc nowe logo wykorzystała przede wszystkim bardziej czytelną, atrakcyjną, miękką typografię, która nadaje bardziej unikatowego charakteru. Ujednolicono kolorystykę nowej identyfikacji, stawiając na czerwień, która współgra z unowocześnionym wnętrzem salonów.

W nowym logotypie szukano także wyróżniającego symbolu, który z jednej strony nawiąże do produktów, które znają konsumenci marki Agata, a z drugiej podkreśli wielość asortymentu sieci. W tym celu, wykorzystując element horyzontalnej linii, stworzono sygnet sofy, który wiąże się z ciepłem i odpoczynkiem oraz nawiązuje do branży meblarskiej, w której działa sieć. Linia i horyzontalny charakter logotypu stanowią także punkt wyjścia do identyfikacji wizualnej w salonach, opartej na nowych motywach graficznych, oraz do odświeżonej komunikacji ATL.

Proces wdrożenia nowej identyfikacji wizualnej w funkcjonujących i nowo otwartych salonach potrwa przez najbliższe miesiące.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.