Podwójne złoto w konkursie Creativity International Awards!
Projektanci Opus B Brand Design zdobyli uznanie jurorów w międzynarodowym konkursie Creativity International Awards, zyskując aż dwie złote statuetki za koncepty Barberian oraz Slow. To kolejno 10 i 11 nagroda dla zespołu Opus B Brand Design w tym roku.
2017-12-01, 10:07

Creativity International Design Awards jest jednym z najstarszych niezależnych konkursów branży reklamowej i projektowania graficznego, skierowanego zarówno do profesjonalistów, jak i studentów, którego korzenie sięgają lat 70. XX w. Zapoczątkowany w Stanach Zjednoczonych, szybko przerodził się w konkurs o zasięgu globalnym.

W tegorocznej edycji konkursu zespół Opus B Brand Design zdobył dwa złote trofea w kategorii print&packaging. Uwagę jurorów zwróciły koncepty Barberian oraz Slow.

„Zgodnie z naszym mottem „ciekawi wszystkiego” cały czas poszukujemy nowych wyzwań. Myślimy globalnie, chcemy poszerzać kompetencje. Dlatego tak ważne w rozwoju pracy twórczej są konkursy branżowe, które poszukują kreatywnych, innowacyjnych, nieograniczonych rynkowym aspektem rozwiązań i są siłą napędową nie tylko zawodu projektanta, ale całej branży. Jednym z takich konkursów jest właśnie Creativity International Awards” – mówi Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B Brand Design.

Barberian

Czy w kategorii akcesoriów do włosów jest miejsce dla silnego męskiego brandu? Barberian pokazuje, że tak. To marka skierowana do mężczyzn, którzy dbają o swój długi bujny zarost. Została zbudowana na archetypie bohatera – wojownika i barbarzyńcy, który gumki do brody traktuje niczym trofea z wygranej walki. 

Projekt męskich akcesoriów Barberian otrzymał także wyróżnienie w międzynarodowym konkursie Red Dot Design Concept
Projekt męskich akcesoriów Barberian otrzymał także wyróżnienie w międzynarodowym konkursie Red Dot Design Concept

Barberian wykorzystuje męskie kody komunikacyjne, aby wzmocnić w mężczyznach poczucie wyjątkowości. Kusząca obietnica marki nawiązuje do ukrytych męskich pragnień, ubarwiając monotonną codzienność, w której zdaje się nie być miejsca dla wojowników i ich rogatych hełmów.

W duchu Slow

Slow to koncept wyciszającego napoju, antyenergetyka. Zamysłem autorów było stworzenie opakowania, które będzie skłaniało konsumentów do nowego rytuału spożywania produktu. To nie sam napój i jego receptura miały spowalniać użytkownika, ale opakowanie, które stworzyło pretekst do złapania chwili dla siebie. Projekt szklanej butelki o wąskiej szyjce zapewnił powolne dozowanie płynu do naczynia, dzięki czemu spożywający napój zatrzyma się, weźmie głęboki oddech i zamanifestuje w duchu slow.

„Przygotowując opakowanie, w formie dwupaku, nawiązaliśmy do klepsydry, symbolu upływającego czasu. Poprzez przekręcenie pierścienia znajdującego się na środku opakowania, można otrzymać dwie niezależne, zamknięte butelki i podzielić się z kimś innym slow, czyli tym, co najcenniejsze – czasem” – tłumaczy Paweł Frej.

Projekt antyenergetyka Slow otrzymał także brązową statuetkę w międzynarodowym konkursie The Dieline
Projekt antyenergetyka Slow otrzymał także brązową statuetkę w międzynarodowym konkursie The Dieline

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.