Cztery statuetki w konkursie Creativity International Awards!
Zespół Opus B Brand Design zdobył dwie złote statuetki za projekty Mickiewicz oraz Bee-Fee, natomiast srebrne trofea przyznano za koncepty Norr Sno i Horse Power.
2018-12-10, 10:52

Projektanci Opus B Brand Design zdobyli uznanie jurorów w międzynarodowym konkursie Creativity International Awards 2018, zyskując aż dwie złote statuetki za projekt opakowania win Mickiewicz oraz za koncept przyjazny miejskim pszczołom Bee-Fee. Srebrne trofea trafiły w ręce autorów takich konceptów, jak Norr Sno i Horse Power. 

Creativity International Design Awards jest jednym z najstarszych niezależnych konkursów branży reklamowej i projektowania graficznego, skierowanego zarówno do profesjonalistów, jak i studentów, którego korzenie sięgają lat 70. XX w. Zapoczątkowany w Stanach Zjednoczonych, szybko przerodził się w konkurs o zasięgu globalnym.

Wielki sukces naszych projektantów!

Tylko w latach 2017-2018 zespół Opus B Brand Design zdobył 22 prestiżowe nagrody branżowe, w tym aż 6 w konkursie Creativity International Awards.

Nagrodzone projekty

Mickiewicz - złota statuetka Creativity International Awards

Zespół Opus B Brand Design stworzył identyfikację oraz koncept komunikacyjny rodzinnej winnicy Mickiewiczów. Natychmiastowe skojarzenia z polskim wieszczem projektanci przełamali silną i zaskakującą ikoną – gumiakami. Powiązanie wyniosłej nazwy marki z przyziemną ikoną podkreśla pasję oraz ciężką pracę Mickiewiczów w bardzo niepretensjonalny sposób.

Bee-Fee - złota statuetka Creativity International Awards

Bee-Fee to w 100 proc. ekologiczny miód. Jego opakowania tworzą schronienie dla pszczół w miastach. Są doniczkami – wystarczy zasadzić w nich kwiaty i wystawić na balkonie. Heksagonalny kształt opakowań daje szerokie możliwości aranżacji. A efektem ubocznym pomocy pszczołom są piękne kwiaty.

Norr Sno - srebrna statuetka Creativity International Awards

Norr Sno to koncept produktowy wódki. Jego wyróżnikiem jest innowacyjna butelka, która pozwala natychmiast schłodzić jej zawartość do właściwej temperatury – jak pod wpływem chłodu Północy. Nieszablonowy kształt butelki oraz innowacyjna funkcja chłodzenia mają zwracać uwagę wśród typowych opakowań wódek.

Horse Power - srebrna statuetka Creativity International Awards

Projektanci zaproponowali prawdziwie męski produkt spożywczy. Owsianka to zapomniane źródło siły i energii. Horse Power jest w 100 proc. męską marką. Wartości odżywcze, wyrazisty smak, prostota przygotowania, wygląd opakowania, znaczenie logo – wszystko tworzy jedną spójną całość.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.