Opus B Brand Design dla Żywiec Zdrój
Zespół Opus B Brand Design zaprojektował etykietę na pierwszą butelkę Żywiec Zdrój stworzoną w 100 proc. z recyklingu.
2019-05-28, 09:37

Zadaniem projektantów było opracowanie projektu etykiety na 5-cio litrową butelkę wody mineralnej. Butelka Żywiec Zdrój jest pierwszą w Polsce w 100 proc. pochodzącą z recyklingu.

Wyzwaniem, z jakim przyszło się mierzyć zespołowi Opus B Brand Design, było stworzenie projektu, który będzie ikoną zobowiązania marki. Dodatkowo nowa etykieta musiała jasno oddawać koncept, jaki stoi za nowym opakowaniem oraz stanowić czytelny dla konsumentów przekaz, że kupując ten produkt, wybierają bardziej ekologiczne rozwiązanie i opowiadają się po stronie natury.

Wprowadzenie butelki wyprodukowanej w całości z przetworzonego materiału PET, to kolejny krok w kierunku realizacji zobowiązania środowiskowego Żywiec Zdrój. Zgodnie z nim, już w 2020 roku taka sama ilość plastiku, jaką firma wprowadzi na rynek, zostanie zebrana i poddana recyklingowi.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.