Hortex PRZETARTE już na rynku!
Zespół HiBrands zaprojektował opakowania dla nowej linii soków Hortex PRZETARTE.
2019-10-07, 14:00
To, co wyróżnia opakowania przygotowane dla nowych produktów, to minimalistyczna etykieta, z intensywnymi kolorami oraz wyrazistą typografią, która wpisuje się w najnowsze pozycjonowanie marki – „Hortex. Prosto z natury”.
Produkt dedykowany jest młodym osobom. Sok dostępny jest w szklanych butelkach o pojemności 300 ml.
Projekty przygotowane zostały dla całej linii Hortex PRZETARTE, składającej się z trzech smaków: Ananas-Kokos-Chia, Burak-Jagody Goji-Amarantus oraz Mango-Acerola-Quinoa.
KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx