HiBrands zamieszało! Całkiem nowe Shake’i Kaktusowe.
Gotowi na lato? My też! Na dowód mamy trzy nowe Kaktusowe Shake’i, które debiutują właśnie w sklepach.
2020-05-04, 09:44

Razem z marketingiem Froneri i agencją Spin Off opracowaliśmy koncepcję dla nowej linii kultowych lodów. Nasza agencja dodatkowo zaprojektowała grafikę opakowań dla nowo powstałych, pysznych smaków.

„Przygotowania do lata 2020 zaczęliśmy jeszcze w zeszłym roku. Wymyśliliśmy i przeprowadziliśmy proces strategiczno – kreatywny, by pomóc naszemu Klientowi Froneri w stworzeniu nowego konceptu dla Kaktusa. Nasz zespół mierzył się z ambitnym wyzwaniem: mieliśmy wymyślić produkt, który pomoże Kaktusowi zadomowić się na dobre w kategorii lodów mlecznych na patyku. Chcieliśmy zrobić zamieszanie i stworzyliśmy Shake’a” – podsumowuje tygodnie intensywnej pracy i wspólnych warsztatów Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands.

Kaktus Shake to linia lodów, w których smaki śmietanki, owoców oraz słynnych kaktusowych polewek łączą się ze sobą w pyszną całość na patyku. Kaktus Shake dostępny będzie w trzech odmianach smakowych: słony karmel, mango z marakują oraz truskawka.

Projekty opakowań nowych Kaktusów Shake’ów odzwierciedlają ich wyrazisty smak i odpowiadają barwnej naturze marki. Intensywne kontrasty, jednoznaczny branding i apetyczne wizualizacje pomogą konsumentom dostrzec nowe Kaktusy Shake’i w zamrażarkach. Jesteśmy pewni, że ci, którzy ich spróbują, wrócą do sklepu po następne.  

Mało którą z marek znamy tak dobrze jak Kaktus Shake. Wymyślaliśmy ją przecież całkiem od podstaw. Wyszło pysznie i pięknie. Zajadamy się nimi z prawdziwą dumą. Wy też musicie ich spróbować!

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.