HiBrands dla limitowanej wersji płatków Nestlé
Truskawki ze śmietaną? To zdrowe i pożywne połączenie lubi prawie każdy. Gdy marka Nestlé postanowiła dodać do niego płatki kukurydziane, naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji graficznej oddającej obietnicę pysznego, letniego śniadania.
2021-05-04, 09:14
„Nestlé to najbardziej rozpoznawalna na polskim rynku marka płatków śniadaniowych. Dlatego design wersji limitowanej musiał połączyć dobrze znane elementy świata marki z czytelną symboliką nowego smaku. Sięgnęliśmy więc po kolor, który podkreśla wyjątkowość smaku i połączyliśmy go z ilustracjami tworząc świeży, prosty i domowy charakter nowego produktu. Reszta zadania była już prosta i przyjemna, niczym zjedzenie truskawek ze śmietaną” – komentuje Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands.
Płatki Nestlé CORN FLAKES smak truskawkowy & śmietankowy można znaleźć już na sklepowych półkach.
KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx