"W tym roku wprowadziliśmy do sprzedaży nowy wariant butelki Nestlé Pure Life dedykowany nastolatkom. 1L to intuicyjna pojemność – łatwo zapamiętać, że wypijanie dwóch takich butelek zaspokaja dzienne zapotrzebowanie młodego organizmu na wodę. Litrowa butelka bez problemu zmieści się też w plecaku, czy modnej torebce, a wygodna sportowa zakrętka ułatwia regularne korzystanie z wody, nawet w biegu"– wyjaśnia Dorota Bud-Gusaim, Brand Manager marki Nestlé Pure Life
Jak jednak przekonać młodego człowieka by chętniej niż po modny, kolorowy napój sięgnął po butelkę z wodą?
"Postawiliśmy na autentyzm. Chcieliśmy stworzyć projekt, do którego łatwo będzie się młodym ludziom odnieść. Maraton serialowy, ulubiona gra na konsoli czy długi dzień w szkole odmierzany przybijaniem piątek, to kilka charakterystycznych okoliczności z życia młodzieży, gdy woda Nestlé Pure Life powinna im towarzyszyć. Uczyniliśmy je główną tematyką etykiet i objęliśmy całość kreatywną ideą #WeźŁyka. Oczywiście, forma graficzna oraz szczerość wyrazu były równie istotne. Projektowaliśmy z myślą o tym, by młodemu człowiekowi łatwiej było się odnieść do tego, co proponuje marka i poczuć się przez nią zauważonym"- mówi Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands
Projekt #WeźŁyka to najnowszy przykład działań Nestlé Pure Life na rzecz kształtowania zdrowych nawyków u młodych konsumentów. Zespół HiBrands stworzył jego ideę i zaprojektował opakowania linii produktowej.
"Kolorowe i atrakcyjne dla nastolatków etykiety, z wyrazistym hasłem #WEŹŁYKA, zachęcają młodzież do częstego sięgania po litrowe butelki Nestlé Pure Life, tym samym wpisują się w misję marki ucząc młodych ludzi zdrowych nawyków picia wody"- ocenia Dorota Bud-Gusaim.
Butelki z trzema naszymi projektami etykiet są już dostępne w sklepach.