Wielu z nas oranżada w proszku kojarzy się ze smakiem dzieciństwa. Najczęściej smaków tych doświadczaliśmy prosto z torebki, w drodze powrotnej ze szkoły lub w gronie znajomych z osiedla. Po dodaniu wody ten orzeźwiający napój towarzyszył nam w codziennych sytuacjach.
Marka Delecta wprowadziła do swojego portfolio oranżadę FRUUBI a zespół HiBrands stworzył opakowania dla całej linii trzech smaków.
Tworząc te opakowania chcieliśmy z jednej strony przypomnieć kultowość produktu, niemal wszystkim znanym z dzieciństwa ale jednocześnie zaakcentować jego owocowość i tak ważną w dzisiejszych czasach naturalność. Bardzo zależało nam na podkreśleniu smakowych ale i witaminowych walorów napoju w połączeniu z kolorystyką która przyciągnie uwagę zarówno dzieci jak i dorosłych.
Oranżady dostępne są w trzech smakach – limonkowym, malinowym i pomarańczowym.