Nowy przyjaciel HiBrands - Przysnacki
Zespół HiBrands podjął się odświeżenia najbardziej swojskiej marki słonych przekąsek na rynku. Pomogliśmy Intersnack, właścicielowi marki Przysnacki przeprowadzić zmiany w portfolio i identyfikacji brandu oraz zaproponować konsumentom nowy, lepiej zestrojony ze współczesnymi trendami język graficzny opakowań produktów.
2021-05-19, 13:34

Przystępując do rozpisanego przez Intersnack przetargu wiedzieliśmy, że mamy do czynienia z wyjątkowym wyzwaniem. Po pierwsze, Przysnacki to marka z ambicjami; by mogła umacniać się pośród najlepszych na sklepowej półce potrzebowała kogoś, kto pomoże odnaleźć jej drogę do mainstreamu współczesnej estetyki. Po drugie, to marka wyrazista, świadoma swojej tożsamości i silnie wpisana w rodzimy kontekst. Odświeżając Przysnacki szukaliśmy zatem aktualnych trendów estetyki polskiej lokalności.  

Wygrana w przetargu dała nam ogromną satysfakcję, bo przekonaliśmy Klienta (oraz konsumentów zaangażowanych w przetargowy proces badawczy), że wiemy w jaki sposób współcześni odbiorcy rozumieją pozytywną, aspiracyjną polskość i potrafimy tę wiedzę zmieniać w apetyczne projekty opakowań produktów. 

″Przeprojektowaliśmy całość układu graficznego opakowań–wyjaśnia Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands - począwszy od logo, przez system komunikacji aż po przedstawienie produktowe. Projekt na nowo definiuje kody polskości, tak mocno osadzone w tej marce. Pokazaliśmy je we współczesnym wydaniu. Stworzyliśmy opakowania, które badanym odbiorcom wciąż kojarzyły się z produktami lubianej przez nich marki, ale jednocześnie oceniali je jako atrakcyjniejsze”.

Redesign portfolio produktowego marki Przysnacki to pierwszy wspólny projekt Intersnack i zespołu HiBrands i, wierzymy w to, początek przyjaznej współpracy.

Pierwsze produkty w nowej, przygotowanej przez HiBrands szacie graficznej pojawią się w sklepach jeszcze tej wiosny.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.