Canpol babies jak nowo narodzone
Najważniejsza polska marka produktów dla dzieci gruntownie zmienia identyfikację graficzną a wraz z nią projekty swoich opakowań. Za nową tożsamość wizualną Canpol babies odpowiada zespół HiBrands we współpracy z dr Mateuszem Machalskim.
2022-04-22, 12:24

Produkty Canpol babies cieszą się uznaniem młodych mam w Polsce i na wielu zagranicznych rynkach. Dbałość o jakość oferowanych rozwiązań zapewniła marce miejsce w gronie liderów rynku produktów dziecięcych. Teraz przyszedł czas, by zadbać o wzmocnienie wyróżnialności jej wizerunku.

W odpowiedzi na ambicje marki oraz oczekiwania konsumentów powstała nowa koncepcja identyfikacji graficznej Canpol babies, którą zespół HiBrands zaprojektował we współpracy z dr Mateuszem Machalskim.

„Projektując identyfikację wizualną chcieliśmy uczynić markę Canpol babies rozpoznawalną w każdym kontekście styku z odbiorcami”, wyjaśnia Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands. „Dlatego starannie określiliśmy graficzne elementy, które tworzą fundament wizualnej tożsamości brandu oraz reprezentują najważniejsze dla niej wartości”. 

W ramach współpracy z marką Canpol babies, zespół HiBrands przygotował również koncept packaging design marki.

„Określiliśmy nowe zasady tworzenia projektów opakowań Canpol babies i zilustrowaliśmy je przykładami opakowań z kluczowych dla marki kategorii. To pokazało siłę nowego konceptu: wybrany kolor marki, charakterystyczny układ graficzny i logo wspólnie zapewniają Canpol babies nowoczesny charakter, który widać na półce.” – mówi Paweł Frej. 

Polski rynek produktów dla dzieci wart jest ponad 15 mld zł i mimo pesymistycznych danych na temat liczby nowo narodzonych Polaków jego wartość co roku wzrasta. Marka Canpol babies nie tylko zdobyła pozycję lidera artykułów dla mam i dzieci Polsce, jest również znaczącym graczem w skali międzynarodowej. Skoro więc brand o takim statusie i zasięgu podjął decyzję o radykalnej i kompleksowej zmianie swojej tożsamości wizualnej, świadczy to o głębokim przekonaniu do trafności koncepcji i zaufaniu do agencji, która zmianę zaproponowała i przeprowadziła.

KONTAKT / AUTOR
Kinga Fiuk
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.