Cholinex z odświeżonym projektem opakowań.
Na rynek trafiły produkty marki Cholinex w odświeżonych opakowaniach. Nowy layout zaprojektował zespół HiBrands.
2022-05-11, 11:42

Kompleksowy lifting opakowań obejmuje całość portfolio produktowego Cholinex. Nowa identyfikacja zachowuje kluczowe elementy symboliki marki nadając im nowy charakter wizualny, który lepiej rezonuje z oczekiwaniami współczesnych konsumentów.

„Nowocześnie rozumiany branding obejmuje nie tylko logo, ale całość świata graficznego marki.” – mówi Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands. – „Dlatego w naszym projekcie opakowań produktów Cholinex zachowaliśmy elementy dotychczasowego układu wizualnego, bo one wyróżniają markę. Nadaliśmy im jednak nowy, bardziej atrakcyjny i współczesny wyraz graficzny.”

Marka Cholinex oferuje szerokie portfolio produktów na ból gardła dostosowanych do indywidulanych potrzeb i oczekiwań konsumentów. Kluczowym wyzwaniem podczas procesu projektowania było znalezienie odpowiedniej proporcji między czytelną i wyróżnialną komunikacją kluczowych cech odmiany produktowej a dbałością o silny i jednoznaczny branding.

„Zdecydowaliśmy się wykorzystać podstawowy zestaw środków wizualnych marki jako koncepcyjne rusztowanie. Nienaruszalny i pewny punkt odniesienia dla graficznych komunikatów ilustrujących najważniejsze benefity poszczególnych odmian produktowych – wyjaśnia Paweł Frej. 

Produkty Cholinex w opakowaniach zaprojektowanych przez HiBrands dostępne są na rynku.

KONTAKT / AUTOR
Sonja Szajnert
604582588
ZAŁĄCZNIKI
cholinex-3.jpeg
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.