Opus B i Manhattan – razem w amerykańskim stylu
Zespół Brand Design Opus B stworzył kreację dla nowej linii lodów Manhattan – Specialities.
2017-05-10, 14:06

Linia Manhattan American Specialities nawiązuje do znanych i lubianych amerykańskich deserów. Projektanci zespołu Brand Design Opus B w swoim koncepcie odeszli od tradycyjnej, zachowawczej komunikacji konkurencyjnych marek, dzięki czemu wyróżnili lody Manhattan w swojej kategorii.

Wyjątkowy produkt wymagał równie wyjątkowego designu

Kreacja Manhattan American Specialities definiuje nową linię produktową jako coś specjalnego, nieszablonowego. Kluczowe atrybuty, takie jak komunikacja skierowana do nowoczesnego konsumenta, wyrazistość smaków, unikalna receptura lodów oparta na najbardziej popularnych deserach w Ameryce  (obrazowane przez dwukolorowy wir) zostały podkreślone przez projektantów lekkim w odbiorze i wyrazistym designem opakowania.

„Prezentacja produktu, jako „taste appeal” wzmacnia perswazyjność projektu, budując przy tym świadomość marki wśród konsumentów” – wyjaśnia Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B.


Manhattan American Specialities

Oprócz stworzenia kreacji dla nowej linii produktowej, Opus B przygotował odświeżoną szatę graficzną dla lodów Manhattan w linii Classic, Yoghurt i Drinks. Obecna realizacja jest częścią szerszej współpracy Opus B z Nestle w zakresie marek lodowych.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.