Domowy charakter marki Delecta
Zespół Opus B Brand Design przygotował rebranding marki Delecta, obejmujący całe jej portfolio.
2017-06-26, 16:27

Zespół Opus B Brand Design jest autorem nowego logo marki oraz opakowań – projektanci stworzyli szerokie portfolio obejmujące ponad 100 SKU (produkty do pieczenia, gotowania, przekąski, desery).

„Nowy wizerunek oddaje radość i spontaniczność, które towarzyszą domowemu pieczeniu. Domowy charakter marki podkreślają także naturalnie wyglądające zdjęcia produktowe, a czytelna architektura informacji ułatwia konsumentom szybki wybór podczas zakupów” – tłumaczy Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B.

Celem pracy było odświeżenie wizerunku Delecta, przy jednoczesnym zdecydowanym odróżnieniu od konkurencji. Zastosowanie na opakowaniach zdjęć typu „perfekcyjna niedoskonałość” to nowość w tej kategorii na rynku polskim.

Opakowanie Ciasteczek zbożowych, które jako nowość pojawiły się w portfolio marki Delecta, zostało wyróżnione w konkursie "Dobry Wzór".

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.