„Nagie opakowania” dla Kolastyny
Opus B odpowiada za redesign marki Kolastyna. Działania objęły odświeżenie graficzne opakowań samoopalaczy.
2017-07-07, 10:50

Przeprowadzając redesign, zespół Brand Design Opus B postawił na minimalizm, co pozwoliło na mocniejsze podkreślenie nowego stonowanego koloru, wyróżniającego linię samoopalaczy. Dla poprawienia widoczności wyeksponowano także symbol słońca.

Celem odświeżenia opakowań samoopalaczy Kolastyny było podniesienie postrzeganej wartości. W tym celu projektanci rozebrali je ze wszystkich niepotrzebnych elementów, zostawiając tylko to, co najważniejsze.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.