Opus B kolejny raz dla Hochland
Opus B Brand Design zaprojektował linię opakowań dla kremowych serków Hochland.
2017-11-16, 12:58

Celem projektantów Opus B Brand Design było stworzenie nowego wizerunku kremowych serków Hochland, podkreślającego naturalność składników.

„Postawiliśmy na naturalne wizualizacje produktu – aranżacja zdjęć odchodzi od wyidealizowanych, sztucznych kompozycji, zastępując je bardziej autentycznymi. Nowym ważnym elementem jest kontrastowe światło, które wydobywa świeżość detali spożywczych takich, jak rodzaj pieczywa na którym położony jest serek, czy apetycznie uwypuklone dodatki smakowe” – tłumaczy Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B.

Ważny aspekt, czyli naturalność produkcji serków jest komunikowany za pośrednictwem specjalnej infografiki, łączącej opis z ilustracją oraz przedstawiającej podstawowe składniki produktu.

Projektanci położyli akcent przede wszystkim na serowość – poprzez wskazanie podstawowego gatunku sera twardego, który został zastosowany w produkcji. Istotnym zabiegiem było również zaprezentowanie w części wizualnej alternatywnych, często zaskakujących, zastosowań serków w domowej kuchni. Autorzy nowej linii opakowań, zrezygnowali z zawężającej definicji „serki do smarowania” na rzecz szerszego pojęcia „serków kremowych”.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.