Polmak TAK, JAK LUBIĘ
Opus B Brand Design stworzył nową linię makaronów uniwersalnych Polmak, która obejmuje siedem rodzajów makaronów.
2018-10-29, 13:50

Polmak TAK, JAK LUBIĘ to subbrand makaronów uniwersalnych, który powstał w odpowiedzi na potrzebę poszerzenia portfolio firmy o makarony do codziennego gotowania i przyrządzania drugich dań.

Zadaniem zespołu Opus B Brand Design było zaprojektowanie opakowań i nazwy dla nowej linii makaronów Polmak, która będzie mocno wpisywać się w mainstreamowy segment makaronów uniwersalnych, przy jednoczesnym zachowaniu DNA marki i spójności z jej corem – linią makaronów tradycyjnych.

„Umiejscowienie logo oraz wykorzystanie motywu etnograficznego znanego konsumentom z innych opakowań makaronów Polmak buduje spójność graficzną, a zastosowanie dużego przeźrocza sprawia, że produkt jest dobrze widoczny” - mówi Paweł Frej, Brand Design Director w Opus B Brand Design.

Nieoczywisty kolor, wyróżnialny design

Wyróżnikiem nowej linii makaronów jest kolor fioletowy, rzadko spotykany w tej kategorii produktowej oraz dwustronne opakowanie z dwiema propozycjami podania – na słodko i na słono.

„Fiolet został bardzo pozytywnie oceniony w badaniach konsumenckich i jako kolor rzadko spotykany w tej kategorii produktowej, pozwoli wyróżnić się na półce. Również zastosowanie na opakowaniu „połówki” talerza daje duże możliwości kompozycyjne – opakowania ułożone w odpowiedni sposób mogą się uzupełnić i tworzyć cały talerz, co dodatkowo podbije widoczność produktu na półce sklepowej” - dodaje Paweł Frej.

Smak i apetyczność produktu projektanci podkreślili ilustracjami dań, które odzwierciedlają codzienne gotowanie – są proste i nieperfekcyjne, ale smaczne. Propozycje podania mają posłużyć konsumentom jako inspiracje i pokazanie różnych możliwości przygotowania tego samego makaronu na dwa sposoby.

Nowa linia makaronów obejmuje siedem SKU: rurki, świderki, muszki, kokardki czy rzadziej spotykane na polskich półkach sklepowych – kurki (campanelle) oraz bagietki (strozzapreti). Opakowania posiadają praktyczny system otwórz-zamknij.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.