Opus B Brand Design dla Żabka Polska
Opus B Brand Design opracował identyfikację wizualną nowej marki własnej Dobra Karma dla Żabka Polska.
2018-10-11, 10:59

Zadaniem zespołu Opus B Brand Design było zaprojektowanie identyfikacji wizualnej marki i projektów graficznych etykiet do opakowań. Dobra Karma to zimne przekąski, dostępne wyłącznie w lodówce, takie jak sałatki, hummusy czy oliwki, pakowane w jednoporcjowe opakowania.

Marka skierowana jest do konsumentów, którzy żyją w biegu, ale podchodzą świadomie do swoich wyborów zakupowych i chcą wiedzieć, co jedzą.

Wyzwaniem dla projektantów były małe powierzchnie etykiet, dlatego w mocno typograficzny projekt, oparty na wyrazistym foncie, wpisano składniki przekąski. Opakowania są poręczne, czytelne i przezroczyste, dzięki czemu dają konsumentom wgląd w to, co zawiera produkt, ułatwiając i przyspieszając podjęcie decyzji zakupowej.

Nowa linia przekąsek obejmuje m.in. takie produkty, jak: hummus klasyczny, hummus paprykowy, hummus pomidorowy, hummus z czarnuszką, zielone oliwki w marynacie ziołowej, sałatka bulgur z hummusem i pomidorami, sałatka kuskus z hummusem i papryką, sałatka cezar czy sałatka z kurczakiem, serem żółtym i dressingiem musztardowym.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.