Nowy Kaktus cały w polewce
Opus B Brand Design autorem opakowania dla kolejnego wariantu lodów Kaktus.
2019-02-18, 09:28

Kaktus to marka, która już kilka lat temu zdobyła serca Polaków, wciąż nie wyczerpując swojego potencjału. Portfolio regularnie uzupełniane jest o nowe smaki. Tym razem Kaktus dostępny jest w nowej wersji – na patyku i z dużą ilością polewy.

Zadaniem zespołu Opus B Brand Design było znalezienie optymalnej formy graficznej, która podkreśliłaby dużą ilość polewy, jaką oferuje najnowszy produkt. Tym razem bohater na opakowaniu uśmiecha się zadziornie, wystawiając język.

To kolejna realizacja dla Froneri, wcześniej zespół Opus B Brand Design zaprojektował opakowania dla lodów Manhattan czy Kaktusa w wersji rożek.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.