HiBrands i Dawid Kwiatkowski tworzą dla Kaktusa
Zespół HiBrands i Dawid Kwiatkowski pomogli marce lodów Kaktus przygotować się na sezon 2020.
2020-03-30, 08:56

Zespół HiBrands poprawił nieco krój kaktusowego logo i stworzył projekty nowych opakowań dla trzech pysznych, wodnych smaków.  W nowych, hibrandsowych kreacjach wystąpią Kaktusy truskawka-cytryna i mango-marakuja-śliwka.  Okazuje się, że nie tylko my jesteśmy fanami Kaktusa; ambasador marki Dawid Kwiatkowski skomponował nowy kaktusowy smak: jabłko – arbuz. My stworzyliśmy dla niego opakowanie i zadbaliśmy, by na froncie pojawił się podpis dumnego autora.

Kaktusy mają wyjątkowy, zadziorny charakter – mówi Paweł Frej, General Creative Director w HiBrands. – Każdy, kto ich próbował, wie o co chodzi. Naszym zadaniem jest pokazać to na opakowaniu. Smak musi pasować do charakteru, a charakter wyrażać się w języku wizualnym marki.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.