Platyna i złoto Creativity International Awards dla zespołu Hi!Brands
Zespół Hi!Brands otrzymał platynową nagrodę za stworzenie nowej identyfikacji Redd’s i złotą za projekt Hooga w najnowszej edycji Creativity International Awards.
2020-01-28, 09:43

Jury Creativity International Awards przyznało projektowi nowych opakowań Redd’s najwyższą nagrodę, platynę w kategorii żywność i napoje doceniając połączenie artystycznej wyobraźni projektantów z umiejętnością budowania czytelnego systemu identyfikacji dla marki. 

„Pomogliśmy określić tożsamość graficzną Redd’s na nowo. Zbudowaliśmy system identyfikacji opierając go na relacji trzech kluczowych elementów: ikonicznych przedstawień owoców, szerokiej palety rozróżnień kolorystycznych smaków i jednolitego, zdyscyplinowanego brandingu marki. W rezultacie stworzyliśmy nowy świat Redd’sa” - mówi Paweł Frej General Creative Director w Hi!Brands.

Nowe opakowania Redd’s zadebiutowały na rynku w 2019 roku spotykając się z bardzo pozytywną reakcją konsumentów, teraz projekt zyskał uznanie także na forum międzynarodowym.

Hooga

To nie koniec dobrych wiadomości dla zespołu Hi!Brands, ponieważ Jury Creativity Awards przyznało złoto w kategorii koncept projektowi Hooga – łączącemu grzane wino z duńskim pomysłem na szczęśliwe życie, od którego marka zaczerpnęła swoją nazwę.

Creativity International Awards to jeden z najstarszych niezależnych konkursów branży reklamowej i projektowania graficznego, którego korzenie sięgają lat 70. XX w. Jury konkursu co roku wybiera najlepsze projekty spośród setek propozycji nadesłanych przez agencje i niezależnych projektantów z całego świata.



KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.