Dobre efekty zabawy w edukację
Wychowanie dzieci to wymagające i odpowiedzialne wyzwanie. Jako rodzice chcemy nauczyć młodych ludzi dobrych nawyków, które w przyszłości pomogą im żyć zdrowo. Jako konsumenci, oczekujemy w tym zakresie wsparcia od marek.
2020-10-12, 09:24


Zdecydowana większość konsumentów oczekuje, że marki będą wspierać ich dążenie do zdrowego, zrównoważonego trybu życia.* Marka wody źródlanej Nestlé Pure Life stara się wspierać rodziców, którzy chcą zaszczepiać u swoich dzieci dobry nawyk picia wody. Najnowszym odbiciem tej strategii jest koncept Tropiciele Natury, który przygotował i zaprojektował zespół HiBrands.

Pomysł jest prosty. Na etykietach umieściliśmy obrazki, na których ukryliśmy zwierzęta. Zwierzaki chowają się w swoich naturalnych środowiskach (na przykład na łące czy w tropikalnym lesie), a dzieciaki wcielają się w tytułowych Tropicieli Natury, aby je odszukać.

Butelki z nowymi etykietami dostępne w sklepach od października 2020 roku. Zapraszają dzieci do zabawy, której celem jest nie tylko rozrywka i zwrócenie uwagi na produkt, ale też ćwiczenie spostrzegawczości, rozwijanie wiedzy o różnorodności życia na Ziemi, a także oczywiście zachęcenie do częstszego sięgania po wodę i dbania o odpowiednie nawodnienie

Jesteśmy przekonani, że nowe etykiety pomogą marce Nestlé Pure Life realizować jej misję, jaką jest dostarczanie prawidłowego nawodnienia w każdej kategorii wiekowej i całym rodzinom.

*źródło: zdaniem One Pulse nawet 88% konsumentów chce, by marki pomogły im żyć w sposób bardziej etyczny i przyjazny dla środowiska, badanie przeprowadzono na zlecenie Futera w 2018, n=1004, https://www.forbes.com/sites/solitairetownsend/2018/11/21/consumers-want-you-to-help-them-make-a-difference/

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.