La Chocolatiere, czyli wyjątkowy charakter czekolady
Czekolada to dużo więcej niż kolejny składnik deserów. To wyjątkowe źródło smaku, które nadaje niepowtarzalny charakter daniom, ciastom i napojom. Dlatego, projektując tożsamość dla linii opartych na czekoladzie produktów marki Delecta postanowiliśmy oddać unikalny charakter jej smaku w koncepcie i tożsamości nowej submarki.
2020-11-17, 09:33

„Koncept La Chocolatiere powstał w oparciu o skojarzenia z cukierniczym kunsztem. Chcieliśmy sprawić, by konsumenci, którzy sięgną po te produkty czuli, że wchodzą do smakowitego świata mistrzów deserowego rzemiosła” – wyjaśnia Paweł Frej, General Creative Director z HiBrands.

Opakowania produktów La Chocolatiere utrzymane są w dystynktywnej, charakterystycznej dla marki Delecta czerwonej kolorystyce, uszlachetnionej symbolicznymi patternami. Wzmacnia to rozpoznawalność brandu parasolowego i pozwala na silną ekspozycję nazwy linii produktowej.

„La Chocolatiere stanie się silnym sub-brandem w ramach architektury Delecta. Doda marce parasolowej waloru eksperckości i przyciągnie grono konsumentów szukających domowych sposobów na przygotowanie deserów jak z cukierni” – komentuje Bartek Gostkowski, Head of Strategy w HiBrands.

Realistycznemu przedstawieniu smakowitych deserów towarzyszy oszczędne, eleganckie liternictwo, a motto „desery z pasją” wyraża przewodnią myśl całego projektu.

Za stworzenie konceptu sub-marki La Chocolatiere, jego tożsamości jak i projektów opakowań linii odpowiada zespół HiBrands.

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.