Nowe owocowe FRUUBI
Marka Delecta wprowadziła do swojego portfolio oranżadę FRUUBI a zespół HiBrands stworzył opakowania dla całej linii trzech smaków.
2021-05-05, 13:49

Wielu z nas oranżada w proszku kojarzy się ze smakiem dzieciństwa. Najczęściej smaków tych doświadczaliśmy prosto z torebki, w drodze powrotnej ze szkoły lub w gronie znajomych z osiedla. Po dodaniu wody ten orzeźwiający napój towarzyszył nam w codziennych sytuacjach.

Marka Delecta wprowadziła do swojego portfolio oranżadę FRUUBI a zespół HiBrands stworzył opakowania dla całej linii trzech smaków.

Tworząc te opakowania chcieliśmy z jednej strony przypomnieć kultowość produktu, niemal wszystkim znanym z dzieciństwa ale jednocześnie zaakcentować jego owocowość i tak ważną w dzisiejszych czasach naturalność. Bardzo zależało nam na podkreśleniu smakowych ale i witaminowych walorów napoju w połączeniu z kolorystyką która przyciągnie uwagę zarówno dzieci jak i dorosłych.

 

 Oranżady dostępne są w trzech smakach – limonkowym, malinowym i pomarańczowym. 

KONTAKT / AUTOR
Grażyna Błażejczyk
HiBrands sp. z o.o. sp.k.
880528951
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.